Opinia unui timișorean

Reporter: Sunteți la curent cu proiectul inițializat de primărie împreună cu GTZ-ul, și anume de reabilitare a clădirilor istorice?
Cetățean: Da, a luat naștere acum 10 ani.
R: Liceul nostru, împreună cu multe altele, s-a implicat, iar noi, elevii, informăm publicul prin postere, pliante, filme și alte mijloace.
C: Sper să reușiți să finalizați cu succes această campanie, deoarece este pentru o cauză importantă, reînnoirea fațadei orașului.
R: Sunteți de acord să se pună PVC în locul geamurilor vechi?
C: Au înnebunit?
R: Probabil.
C: E o nebunie. Ferestrele de PVC schimbă toată înfățișarea. Eu știu, pentru că lucrez în domeniu. Nu este normal să folosească asemenea kitsch-uri. Am mai reparat astfel de clădiri și când văd că distrug aspectul de "vechi" mi se rupe sufletul.
R: Nici nu sunt realizate de către muncitori calificați.
C: Nu neaparat. Dar știi cum e, trebuie dedicație în astfel de realizări pentru ca totul să iasă ca la carte.
R: Locuiți într-o clădire "veche"?
C: Nu, nu. Dar cum v-am spus, am ajutat la reabilitarea unora și sunt foarte greu de întreținut. E nevoie de mulți bani și e mult de refăcut. Este greu și pentru primărie să găsească fonduri, să nu mai vorbim de proprietarii acestora.

$